Renovació / Visat
Les targetes de transports s’han de renovar cada 2 anys, tots els anys parells per a les autoritzacions privades i els impars per a les públiques.
Documentació necessària:
TRANSPORT PRIVAT:
- Sol·licitud d’autorització de transports firmada
- D.N.I. del titular, o C.I.F. de la societat i el D.N.I. de l’administrador en cas d’empresa.
- Permís de circulació
- Fitxa tècnica amb I.T.V. en vigor
TRANSPORT PÚBLIC
- Sol·licitud d’autorització de transports firmada
- D.N.I. del titular, o C.I.F. de la societat i el D.N.I. de l’administrador en cas d’empresa.
- Permís de circulació
- Fitxa tècnica amb I.T.V. en vigor
- Imprès d’honorabilitat firmat
- Imprès de disposició d’establiment firmat
- Imprès de declaració de capacitat econòmica firmat
- Justificació econòmica (Cal justificar 9.000 € per al primer vehicle i 5.000 € per a cadascun dels successius, mitjançant certificat bancari, rebut de l’IBI o documentació comptable en cas d’empresa)
- Acreditació capacitació professional, que es consulta d’ofici en cas de persones físiques, i poders de representació en cas de persona jurídica.
- Tant pel que fa a la renovació del transport públic com pel privat cal estar al corrent de pagament amb Hisenda i Tresoreria. (No és necessari aportar certificats)